Складні ситуації.
Прості рішення.
Вирішую юридичні питання швидко, чітко та без зайвого
стресу. Ваш спокій — моя справа!
Мої послуги
Спеціалізуємось на юридичному супроводі у сфері зовнішньоекономічної діяльності
Комплексний супровід ЗЕД угод
Переговори, юридичний аналіз, розробка контрактів та правовий супровід зовнішньоекономічної діяльності
ДетальнішеПідготовка позовів до МКАС
Аналіз, підготовка матеріалів та вибір правової позиції при складанні позовних заяв
ДетальнішеПредставництво в МКАС
Представництво інтересів у Міжнародному комерційному арбітражному суді при ТПП України
ДетальнішеВалютне законодавство
Консультації з питань валютного законодавства та супровід зовнішньоекономічних операцій
ДетальнішеДосвід і професіоналізм
Я пропоную комплексні юридичні послуги, забезпечуючи індивідуальний підхід, сувору конфіденційність та оперативне вирішення правових питань. Моя мета – захистити Ваші бізнес-інтереси та забезпечити правову стабільність Вашої компанії.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Національна асоціація адвокатів України, 2018
Що кажуть клієнти
Відгуки від клієнтів, які скористалися моїми юридичними послугами
Наталія
Добрий день. Хочу подякувати Вам за кропітку працю над моїм зовнішньоекономічним контрактом, завдяки Вашій кропіткій праці були пропрацьовані усі необхідні для нашого підприємства умови. Окремо хочу подякувати Вам за допомогу з проведенням переговорів з нашим контрагентом, завдяки тому що Ви знаєте італійську мову нам не потрібно було додатково наймати перекладача, завдяки своєму професіоналізму змогли донести до нашого партнера основні умови нашої співпраці та узгодити усі пункти нашого контракту. Буду рекомендувати Вас нашим партнерам як професіонала та спеціаліста у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Антон
Під час звернення за допомогою у розробці двомовного ЗЕД контракту був приємно вражений високим професіоналізмом, оперативністю та нестандартним підходом до вирішення поставлених завдань. Юлія продемонструвала високий професіоналізм та компетентність у питаннях зовнішньоекономічної діяльності, обов'язковість дотримання обумовлених термінів та найвищих стандартів надання послуг. Планую продовжити нашу співпрацю, чого й вам рекомендую.
Walter
Avevo bisogno di compilare il contratto di compravendita fra una empresa in Italia e Ucraina. Mi sono rivolto ad avvocato Giulia Korshun e mi aiuto. Anche ha fatto una traduzione di contratto in italiano, sono molto soddisfatto. (Мені потрібно було скласти договір купівлі-продажу між підприємством в Італії та Україною. Я звернувся за допомогою до юриста Юлії Коршун і вона мені допомогла. Також був зроблений переклад договору на італійську мову, я дуже задоволений).
Часті запитання
Відповіді на поширені запитання
Відповіді на найпоширеніші запитання про юридичні послуги у сфері зовнішньоекономічної діяльності
- Які документи потрібні для початку співпраці?
- Для початку співпраці я рекомендую отримати усну консультацію, яка може тривати від 15 до 30 хвилин. Після здійснення Вами оплати за консультацію, ми зв'яжемося з Вами у найбільш зручний для Вас час. Протягом усної консультації ми з’ясуємо, яка саме послуга потрібна клієнту, і, в залежності від цього, я складу перелік необхідних документів, які потрібно буде надати. Надалі ми укладаємо Договір про надання юридичних послуг і продовжуємо співпрацю. Наприклад, якщо мова буде йти про розробку експортного контракту, потрібно буде перевірити контрагента по контракту та повноваження сторони, яка буде підписувати Контракт від імені компанії (довіреність, Статут) та обговорити всі істотні умови Контракту (сторони контракту, предмет, ціна, умови поставки, дата поставки, перевірка товару Покупцем, умови переходу права власності на товар, умови оплати та ін.), а також обрання правила INCOTERMS, яке буде найбільш підходити для Ваших інтересів як Експортера або Імпортера.
- Скільки коштують юридичні послуги з супроводу ЗЕД?
- Вартість послуг залежить від складності справи, обсягу роботи та термінів виконання. Наприклад, усна консультація з питань укладення ЗЕД-контракту коштує 1 000 грн/год, письмова консультація - 4 000 грн, розробка проекту ЗЕД контракту - від 2 000 грн/сторінка. Для постійних клієнтів та при замовленні пакетних послуг діють знижки.
- Що таке правила “ІНКОТЕРМС” і чому вони такі важливі для укладення зовнішньоекономічного Контракту?
- Правила ІНКОТЕРМС 2020 є типовими міжнародними “торговельними термінами”, які призначені в основному для міжнародної торгівлі. Правила ІНКОТЕРМС є, по суті, ключовим елементом міжнародних контрактів (договорів) купівлі-продажу, оскільки визначають, що саме повинні зробити сторони для: перевезення товару від продавця до покупця та виконання формальностей при експорті, імпорті та перевірці безпеки товару. Правила ІНКОТЕРМС також пояснюють розподіл витрат і ризиків між сторонами. Важливо розуміти, що неправильне обрання правила Інкотермс у зовнішньоекономічному контракті може мати дуже негативні наслідки. Наприклад, обрання певного терміну з точки зору економії коштів на перевезення і рекомендацій логіста може призвести до того, що Продавець - експортер прийме на себе високі ризики втрати і пошкодження товару, яких він міг би уникнути, а також це може призвести до необхідності відшкодування збитків Покупцю - імпортеру і надання товару - замінника для імпортера - Покупця. Інколи неправильне обрання терміну ІНКОТЕРМС може призвести до неможливості для експортера виконати умови контракту, а відтак, і до відповідальності по ЗЕД - контракту. Наприклад, це обрання терміну, який передбачає доставку товару до місця призначення і обов'язків Продавця з його розмитнення в країні імпорту, а також сплату ПДВ. Інколи неправильне обрання торговельних термінів в залежності від виду товару, що перевозиться, впливає на неможливість проконтролювати перехід ризику випадкової втрати чи пошкодження товару для Продавця. Наприклад, коли для перевезення насипних товарів використовуються правила Інкотермс, які призначені для контейнерних перевезень. Неправильне посилання на правила Інкотермс в ЗЕД - контракті може взагалі мати наслідком складнощі під час арбітражного розгляду спору і те, що рішення арбітражу може бути прийняте не на Вашу користь. Я з радістю допоможу Вам обрати правильне правило в залежності від конкретної ситуації і Ваших потреб!
- Що таке МКАС при ТПП України?
- МКАС при ТПП України (Міжнародний комерційний арбітражний суд при Торгово-промисловій палаті України) – це провідна арбітражна установа в Україні, що розглядає та вирішує комерційні спори (включаючи міжнародні) між підприємствами та організаціями. Це альтернативний спосіб вирішення спорів за згодою сторін незалежними арбітрами, що дозволяє уникнути звернення до державних судів.
- Чому для вирішення спору краще звертатися до МКАС при ТПП України, а не до державних судів?
- Вирішення спорів шляхом звернення до державних судів, як правило, є найповільнішим, найдорожчим та найбільш конфліктним серед різних варіанті вирішення спорів. Досвідчені юристи часто намагаються уникнути можливості судових позовів, домовляючись про включення в свої контракти застереження про арбітраж чи альтернативні процедури вирішення спорів. З урахуванням недоліків судових процесів, може здатися дивним, що деякі бізнесмени та юристи вдаються до судових процесів як основного засобу вирішення комерційних спорів, навіть незначних. Часто це можна пояснити наявністю або відсутністю знань (наприклад, незнанням таких процедур, як міжнародний комерційний арбітраж чи практична користь положень про проведення повторних переговорів). У міжнародному контексті арбітраж часто є більш ефективним, ніж судовий процес з точки зору ефективності виконання рішення, оскільки арбітражні рішення підкріплюються Конвенцією ООН про визнання та виконання іноземних арбітражних рішень, (відомою як Нью-Йоркська Конвенція 1958 року) та іншими регіональними конвенціями про визнання та виконання арбітражних рішень. Арбітражні рішення є зазвичай остаточними, тоді як судові рішення можуть бути оскаржені у вищих інстанціях. Остаточність арбітражу означає, що процес вирішення спорів менше заважає бізнесу, і, як правило, дешевший, оскільки спір вирішується після одного розгляду. Міжнародний комерційний арбітражний суд при Торгово-промисловій палаті України (МКАС при ТПП України або ICAC) - одна з найавторитетніших інституцій Центральної та Східної Європи. З моменту заснування ICAC здійснив розгляд понад 11 000 справ, щорічно приймаючи до розгляду в середньому 300- 600 справ. Зазвичай сторонами у справах є представники з 50-55 країн. Арбітражний розгляд ICAC відповідає найкращим світовим стандартам, а рішення інституції успішно виконуються у 110 країнах світу. Тому у випадку виникнення спору я рекомендую звертатися саме до нього.
- Які ризики можуть Вас спіткати під час здійснення зовнішньоекономічній діяльності?
- Хоча ризик є фактором усіх господарських операцій, міжнародна торгівля передбачає додаткові ризики: товари повинні транспортуватись на великі відстані, проходити через митні бар’єри, а оплата за товари часто здійснюється в іноземній валюті. Контракти повинні бути узгоджені, незважаючи на мовні та культурні бар’єри, і часто підлягають виконанню в різних правових умовах. Найчастіше експортери та імпортери можуть стикатися з ризиками, пов'язаними з транспортуванням. Міжнародні перевезення передбачають великі відстані, причому вантажі частіше передаються із рук у руки або залишаються на тривале зберігання, тому існує значно більший ризик пошкодження, втрати чи крадіжки товару, ніж у внутрішній торгівлі. Оскільки експортерам може бути важко перевірити платоспроможність іноземних покупців, існує підвищений ризик несплати за товари, несвоєчасних платежів або відвертого шахрайства. Імпортерам фізично важко перевірити якість товару перед відправкою, і може статися так, що вони не отримують товари тієї якості, яку очікували. Іноді контрагенти можуть порушувати контракти, наприклад, затримувати оплату або доставку, змінювати умови в односторонньому порядку, що викликає проблеми. Також можуть виникати ризики, пов’язані з валютними коливаннями, змінами митного законодавства та інших регуляторних актів, що можуть впливати на угоду. Як юрист із практичним досвідом у ЗЕД, я допоможу Вам ідентифікувати ці ризики та мінімізувати їхні наслідки за допомогою правильного оформлення контрактів і супроводу діяльності.
- Які документи потрібні для митного оформлення імпорту?
- Для митного оформлення імпорту, як правило, необхідний стандартний пакет документів, що включає: Комерційний контракт, Інвойс (рахунок-фактура), Пакувальний лист, Транспортні документи (наприклад, коносамент або авіа-накладна), Сертифікати якості та походження, Митна декларація. Крім того, можуть знадобитися інші документи відповідно до специфіки товару, вимог країни імпорту чи митних органів. Розумію, що процес оформлення може бути складним. Щоб забезпечити коректність всіх документів та уникнути можливих затримок чи штрафів, Ви можете звернутися до мене з конкретними запитаннями. Я можу допомогти розібратися у вимогах, надати додаткову інформацію та підказати наступні кроки у Вашій ситуації. Звертайтеся, якщо потрібна допомога!
Потрібна юридична консультація?
Запишіться на консультацію вже сьогодні та отримайте професійну допомогу.